Annelikseruveni Sule_defne01 2 ay önce sezaryenle doğum yaptım toplamda 15 kilo almıştım şu an doğum kilolarımdan sadece 2 kilo kaldı. Günde 4-5 litre su içip düzenli emziriyorum yemeğimden hiç kısmadım
Zeyno111 Kelebegimmmm Evet bebişler büyüsün kilolar kalıcı değil elbet gider o an anne psikolojisi işte kendini iyi hissetmek istiyor insan geçtim o yollardan bilirim 🥰
BhtrOlcay_ Sule_defne01 Bende 20 kilo almıştım şaka gibi 1 sene içersinde hepsi gitti çocuk hareketlenince peşinden koşmaktan eriyorsun canım.🌸
Aliveannesiiii Kevser99 maalesef evet birde karantina olunca zaten ev işleri bitmiyor ee çocukla uğraşmak zaten bütün gün, spora derman kalmıyor akşam :(
Ozgeyilmaz2 Sule_defne01 40 günde 7 kg gitti ama başka yok 🤦🏻♀️ 18 kg aldım bi 40 günde 7 kg daha gitse çok iyi olacak 3 lt su içmeye devam diyet yok spora belki leasy ile başlarım umarım gider yoka ben depresyonluk olurum
Tanem2020 Sule_defne01 selamlar 36 kilo ile hamile kaldım hamilelikte 45 kilo oldum şuan 32 kiloyum bellide tartım bozuk 😁😁😁🙅🏻♀️👻
Sule_defne01 Miracimmm diyet nasıl yapiyosnz doktor a mi gidiyorsunuz yoksa kendiniz mi ayarlıyor sunuz
Sule_defne01 ipek39ela www MasAllah MasAllah çok iyi olmuş valla çok da güzel açıklamış in. Bende yeşil. Çay a başladım günde iki defa içiyorum spor a şimdilik vaktim kalmıyor belki Çarşamba dan sonra tatlı yememeye özen gösteriyorum o kadar
Damlaarjen Sule_defne01 63 kg ile hamile kaldim. 76 kiloyla doğuma gittim. 47 gün önce dogum yaptım. 64 kiloyum şuan. Yaptığım bir diyet yok. Lohusa depresyonu beni perişan etti. Daha da kurtulmuș değilim 🥺