Canım merhabalar seni çok iyi anlıyorum iki gün önce ben aynı postu açtım şüphelerim olduğu için ve İnan aynı gün yine bütün şüphelerim gitti çok şükür .
Kızım 11 aylık işaret ettiğim yere bakmıyor ve taklit hareketler yapmıyordu yani yapıyor iki gün sonra tamamen yok oluyordu . Ama göz teması adına seslenmede hiç sorun yaşamadık çok şükür . Doktorum la konuştum sizden değil yaşıtlarından öğrenmesi gerekiyor veya 3. Kişilerden dedi pndemiden çocuklarımız çok etkilendi . Her gün parka indiriyorum çocuklara kendi kendine alkış yapmaya başladı bay bay yapmaya başladı kendi işaret parmağını kullanıyor. Komut alıyordu zaten gel al orada kal oyuncaklarını tanır , mesela güneş açmış mı kızım derim camlara bakar kulakların nerde derim gösterir . Kendi yaşıtları ile vakit geçirmesini tavsiye ediyorum ayrıca ekran tamamen yasak çok zor ama ah vah dememek için maalesef böyle yapılması gerekir içinizi ferah tutun 🌸