Esra45 Mom070 doğru değil ama bebeğim adına çok korkuyorum corona dan dolayı. Bulunduğum mahalle küçük ve sürekli çocuklar iç içe hijyen maske yok Sanırım fazla efamliyim
iyilik80 Esra45 ailelerinize uzskmisiniz bir izne falan cikin olmadi. Cocuklarin davranislari cok drgisiuor kalabaliga girince
Vanilya Ultraslan40 Kendini yere atma aniden, gece kalkıp korkmak. Aynı noktaya bakmak. Kafasına vurmak bize zarar vermek. Yaşıtları ile vakit geçirmek istememek gibi. Bir tane oyuncağı ile şöyle eline alıp 2 dk oynamış değildir.
Ultraslan40 Vanilya bizimki de öyle maalesef ama sanki 2 yaş sendromuna benziyor bunlar diye ben şüphelenmedim.