Bebegimmelegim ben varım
İlk başlarda dr un zoruyla mamaya başladım ne kadar direndimse de kilo alımı yetersizdi,süt sağma mak ve mama aldım
Önce emzirip somra sağıp verip sonra mama veriyordum
Bebiş ne versem yiyordu bu yüzden kayınvalidem sürekli her ağlamasında mama verdin mi diye sordu. Kendi gidip mama yapıp yediriyordu ben sinir oluyordum
Sonra sütüm daha artmaya başladı (mama vermeme rağmen önce meme ve sağılan süt verdim)
Bebeğim emmeyi,ben de emzirmeyi öğrendim , bebeğim öyle bilmiyordu ki emmeyi çiş çıkmıyordu o kadar bile ememiyordu malesef
Şuan 2 aylık olcaz maşallah çok güzel emiyor
Mama yı da ilk fırsatta bıraktım