Bebegimmelegim
Canım hiç stress yapma. Ben ilk hafta sadece mama verdim. Sonra mama çoğunlukta mama+ meme şeklinde gitti. 40 günlükken mamayı tamamen bıraktım. Şu anda bebeğim 6 aylık olmak üzere o zamandan beri şükür anne sütü alıyor.
Ben 1 hafta kendimi kampa soktum. Eşime süt yapıcı damla çay ne varsa al dedim. Ve neredeyse günün yarısında emzirdim.1 hafta sonra mamayı tamamen bıraktım.