Bebegimmelegim sütüm başta damla damla geldi memeye tuttum almadı inat etti 7. Günümdü sezaryen sonrası
Daha sonra pompa ile sürekli sağdım sürekli sağdım artmaya başladı 11. Günde daha Fazla gelmeye başladı memeye tuttum sürekli 1. Gün geceleri aldı 2. Gün ara ara gündüz aldı daha sonra memeyi aldı
Bebeğim 1 aylıkken Mastit oldum meme reddi oldu yine aynı süreci yaşadım
Tedavi oldum ve yaklaşık bir ay bebeğimi mama + sağdıcım sütle besledim sonra her beslenme öncesi memeye tuttum geceleri aldı sonra gündüz de aldı .
Ben ten tene temas duşta emzirme vs denedim tamamıyla şans olarak Bebeğim memeyi tuttu