gocebebirbayan Betul43_ bana da aşıyı yapan sağlık ocağındaki ebemiz söyledi canım. Doktorumuza aşıyla ilgili birşey sormadım. Rotavirüsü doktor yaptı.
gocebebirbayan Bebegimm1 bende diyorum benimkinde niye akma kabuklanma olmadı diye 🙈 1 ay oldu bizim de aşı olalı. Demek ki daha zamanı varmış
Helenikom Betul43_ bizim bir ay sonra kabuk olmuştu o düştü iltihap sonra kan şimdi kurudu yine kabuk orası telaşlanmayın
Bebegimm1 Betul43_ ilk şişlik vardı icinde iltihap vardı hafif yanlarinda deri kalkmisti sonra icindeki iltihap patladi ertesi gunde kabuk bagladı yani bizde bu sekilde oldu eger sizde uzun süre iltihap akıyorsa bi saglik ocagini arayıp sorun derim
gocebebirbayan Betul43_ biliyorum canım. Rotayı doktor yaptı veremi ebe yaptı diyorum bende. O yüzden doktora değil ebeye soruyorum diyorum 😂🙈