Helenikom Betul43_ bizim bir ay sonra kabuk olmuştu o düştü iltihap sonra kan şimdi kurudu yine kabuk orası telaşlanmayın
Bebegimm1 Betul43_ daha yeni olmus biraz bekleyin koluna dikkat edin elinizle sıkmayın ertesi gün kabuk tutar inş 😊
AND-20 Betul43_ bizde hiç öyle kızarıklık da olmadı valla ufak bi şişlik oluştu ilk vurulurken o da hemen geçti