Yamanikomm açtığınız postu ve tüm yorumları okudum çnkü 38 günlük bebeğim, sizle birebir aynı şeyleri yapmış ve yaşamış biriyim. 1. Ay dr kontrolünde doktor solgar b12 günde 3 öğün 2 şer tane ve lacmix tablet sabah ve akşam almamı söyledi, bu artırmazsa ne yersen ye artmayacak bil dedi, bugün 6. Gün ve gitgide artıyor, hala önce emzirip sonra mama veriyorum çnkü dediğiniz gibi uykuya dalmıyor ama memede lok lok yutkunma sesinde artış var.. bez ağırlığından şuan için anlamam mümkün değil çnkü aynı sizin gibi sarılık korkusu yaşadığımdan ve 1 aylık bebeğe kıyamadığımdan mamayı kesip deneme yapmıyorum.. bütçeniz uygunsa dediğim iki takviyeyi kullanmanızı öneririm, eczaneler sipariş üzerine getiriyor, trendyoldan aldım hem hemen geldi hemde fiyatı daha uygun geldi.. dilerim faydam olur..
iyi günler