Yamanikomm evet ama çok şükür meme reddi gibi bir sorunumuz yok. Ayni sizinki gibi uzun uzun emiyor ama sadece geceleri dolu oluyor göğsüm. Gündüzleri cok nadir doyduğunu hissediyorum çunku emse bile yutkunmuyor. Sadece uyumak icin kullaniyor memeyi, onda da doymadigi icin hemen uyaniyor. Ne kadar dolu hissedersem hissedeyim makineyle sagdigimda 10 cc anca cikiyor. Bazen biberonun dibini bile kaplamiyor süt🙁 o 10 cc’leri birbirine ekleyip biriktirmeye calismak cok zoruna gidiyor. Doktorum solgarın brewers yeastdiye bir hapını önerdi simdi ona basladim, denediniz mi? Artik hic biseyden umudum kalmadi, eşim de sen kafaya taktikca daha cok azaliyor diyor. Hakli ama elimde degil🤷♀️