Yamanikomm öncelikle hiçbr yiyeck içeck süt yapmaz. Yanlış fikir vermişler.
ikincisi sağımda her memeden süt gelmez
bu süt olmadığı anlamına gelmez. Böyle anlayamazsnz
üçüncüsü memenin sert olması gerkmz. Meme terbiye olur ve yumıuşar. Yağlı süt olur yumuşk memede.
biberon verdiysenz bebek memeyi doğru emmez ve meme reddi başlar. Süt azalır zaten