Ogullarinaasikanne bu dönemde sağlık camiasında olup mantık ve vicdanını dinleyen herkes kesinlikle bu ilaçları kullanmaz. Ama halk ne bilsin bakanlık ne derse ona inanıyor. Ben para ve prestij için mesleğini satan sağlık mensupları gördüm. Hele şu ortam onlar için çok müsait bir hal aldı. Allah ellerine düşürmesin.
Dediğimi uygulatın inşallah şifa bulurlar. Biraz acı tadı o yüzden tok karına içilmeli.