Ogullarinaasikanne Anneler daha öncede yazmıştım anne babam kovid oldu. Babam astım hastası. Bugün hastaneyr almışlar. Cigerinin alt tarafinda leke görülmüş antibiyotik ve hava veriyolar. İsmi Selim dualarinizda babamada yer verin nolur😞 bizlere bağışlasın Allah’ım
Ogullarinaasikanne Mom070 Cheddar Minikpandailay Annebalisi Aselinannesii6 Tiroit tatlisert AzraCinar 1yenianne Mom980 Elif1150Ecem Toprak2509 elmaliturtam amin güzel anneler Allah razı olsun🤲
Ogullarinaasikanne [silindi] hayir canim kullanmadi. Annemde kovid o kullandi daha hafif atlatiyor eklem agrilari ve halsizligi var. Babam ilk gün içti 1 kez sonra kullanmadi.
Elif1150Ecem Ogullarinaasikanne rabbim yâr ve yardımcınız olsun canım 🤲 herkimin derdi varsa rabbim şifa versin herkese icindede babanıza 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Toprak2509 Ogullarinaasikanne bnm babamda yatıyor şuan hastanede. Pazar çıkacak iyileşir merak etmeyin
Ogullarinaasikanne Toprak2509 amin canim inşallah Rabbim babaniza da şifa versin tekrar gostermesin inşallah 🤲
[silindi] Ogullarinaasikanne hiç icmemeleri temennim olurdu ama inşallah iyileşir ikisi de. Bakanlık sessiz sedasız kaldırdi tedaviden o ilaçlarıbir tanesi hariç. Zaten çok tartışılan ilaçlardı. Size tavsiyem annenize soğuk sıkım çörekotu yağı içirin. Günde tok karnına bir yemek kaşığı olacak şekilde. Bağışıklığı çok güzel destekler ve çabuk iyileşmesine yardımcı olur. Babanız hastaneden çıkınca ona da verin lütfen. Hastanede izin vermezler diye düşünüyorum.
Ogullarinaasikanne [silindi] gercekten mi canim cok sasirdim su an😞babam icmedi diye kotulesti zannetmistik oysaki bizde🤷 çörekotunu soyluycem canim cok sagol❣️
Derinminakolay Ogullarinaasikanne allahım basınızdan eksik etmesin sağlığına en kısa zamanda kavuşsun insallah canım 🙏🏻
Ogullarinaasikanne Derinminakolay Ddddddd01 Sezenaksukarademir spaceship neslihan-87 güzel yureginiz dualariniz icin hepinize cok teşekkür ederim iyiki varsiniz🤲