Aysen58 Ogullarinaasikanne endişelenmeyin inşallah benmde cigerimde vardı leke. Dua edin ki hastanede yer varmista yatirmislar. Geçmiş olsun.
Ogullarinaasikanne Aysen58 eczaci bir tanidigimizin soyledigi hiç aşı olmamis bir insana göre tabii ki koruyuculugu var dedi canım. Buna inanmak istiyorum
MERAL58 Ogullarinaasikanne amin inşallah canım ben yaşıyorum bu acıyı rabbim. Kimseye anne baba evlat kardeş acısı göstermesin 😔🤲aminnn