RuzgarMommys Keçi sütünden lor yap ver bence dokunmaz o da en zoru yumurta çünkü Keçi peyniri keçi yoğurdu ver en güzeli
hifaeymenadiyaman02 Benim kızım da yumurta sarısı ve yoğurt yediği zaman gün boyu kusuyor alerji belirtisi mi bu 8 buçuk aylık şuan 6 ayından beri böyle
Milagrosoreiro hifaeymenadiyaman02 Evet sanırım dokunuyo bi süre vermeyin bence bi doktorunuza da danışın ama alerji gibi
Milagrosoreiro tosbikinannesi1 Biz 11 aylık olcaz canım zor bi süreç biraz daha dayan ben de henüz yumurta hariç bişey veremiyorum 🙄
tosbikinannesi1 Milagrosoreiro gerçekten çok zor ya hem yesin istiyorum ama yiyince de ona zarar veriyor🤧
Mylittlesailor Milagrosoreiro gözünüz Aydın darısı basımıza inşallah i🙏🏻 Kaç ay diyet yaptınız acaba bir de süt ve yumurta alerjisi olduğunu nasıl anlamıştınız belirtiniz neydi acaba 🙏🏻
Milagrosoreiro Mylittlesailor 7,5 ay diyet yaptım canım.Aşırı derecede huzursuzluk,mukuslu kaka,emerken karın guruldaması ve en son kakada kan gördük.Şimdi sadece yumurta verdim inşallah peynir yoğurtta da başlicam.Darısı başınıza 🙏🏻🙏🏻
Tatlican Milagrosoreiro benim kızım 3yasinda şuanda kendisine veriyorum 1yasinda ikende kendisine verdik ama emzirirken kendim yiyordum zaten her ikisindede ayni dokununca huzursuzluk isal oluyordu .
Tatlican Milagrosoreiro inşllah 🤲yoruculuğunu aşrı iyi biliyorum akli erdikce dahada zorlaştı .kendisi bile hergun dua ediyor alerjim bitsin allahm diye
Mylittlesailor Milagrosoreiro inşallah darısı basımıza 🙏🏻 Biz daha 3 ay yaptık diyeti tereddüt ettim şimdi çabuk mu başlattık doktor diye umarım erken değildir 🙏🏻 Çok geçmişler olsun umarım sürü de kolayca açarsınız 🤗🌸
Milagrosoreiro Mylittlesailor Belki sizinki daha hafiftir denemeden bilemezsin canım ama temkinli davran yavaş yavaş aç diyeti 😘Güzel haberlerini alırım umarım
MERAL58 Milagrosoreiro Amin inşallah benim oğlumda da yumurta alerjisi var testte çıktı oda alerjik bebek 8 aylık olacak inşallah benimkide yer 1 ay sonra doktor dene dedi azıcık. Bakalım senin adına çok sevindim seni çok iyi anlıyorum
Gaaak Milagrosoreiro Kakada kan şeklinde belirtiler olmuştu 3 aylıkken onun dışında bir sıkıntı yoktu aslında ama riske atmak istemiyor sanırım doktorumuz çünkü çoklu gıda alerjisi kaynaklı bir çok besine tepki göstermişti ek gıda sürecinde de. Teşekkür ederim, amin🙏🏻
Milagrosoreiro Gaaak İnşallah bitmiştir alerjiniz.Birilerinin güzel haberlerini almak motive ediyo beni.Allah yardımcınız olsun 😇