Milagrosoreiro ne kadar güzel 15 aylık bebeği alerjik bir anne olarak çok sevindim sizin adınıza🙏🏻 Bizde de yumurta gluten süt alerjisi var. 3 aydır diyetteyiz hem ben hem oğlum. Ben 13 gündür diyeti acıyorum yumurta ile. 5 gün yumurtalı yapılmış 1 dilim kek yedim. 5 gün 1 yumurtanın sarısını yedim. 5 gün de tam yumurta yiyeceğim bugün 3. Gündü. İki gün sonra doktorumuz bebeğim de açacak diyeti umarım tepki vermez 🙏🏻 Siz nasıl açtınız diyeti yazabilir misiniz 🙏🏻 Ne yedireceğini bilemeyen bir anne olarak önümüzdeki süreç nasıl olacak çok merak ediyorum 🤗🙏🏻