Bebegiim20 3 gün boyunca yumurta sarısı yedim sonra 10 gün bekledim bi reaksiyon göstermeyince oğluma da verdim.Şükür bişey olmadı şimdi de peynir açıyorum eğer sıkıntı olmazsa oğluma da vericem ama çok ağır ilerliyorum acele etmiyorum.Çok mu kustu sizin ki nasıl oldu?Verdikten hemen sonra mı kustu?