Aysecan-987 bu kilo konusundan bizde muzdaribiz malesef. Şöyle ki bebegim 5 aylik ilk 2 ay 1 kilonun üzerinde aldi sonra kilo alımı düştü yani aylik 500 gr falan tekabul ediyo ki.bebegimin kilosu akranlarina göre çok iyi fakat doktorumuz az kilo aliyo diyo ve gecen ay mamaya başlattı mama bizde alerji yapti bu ay yine 500 gr almış az diyo ek gıdaya başlatacak 2 haftaya. Vala bnde şaştım kaldım ısrar edince inat edip hiç emmiyo ısrar etmesem 2 saatte 3 saatte emiyo bana göre doyuyo da duymasa agalr sonucta dimi.