Aysecan-987 öncelikle doktorunuzu dinleyin. İnstagram yada başka şeylere itibar etmeyin.3.ayda doktorumuz tarttıgında 5900 Dü kilosu. 4. Ayda saglık ocagına gittik orada tartıldı 5900 yine. Yani 1 ayda hiç kilo almamış. Ebe bize mama başlaman gerekli kilo almamış dedi. Dur ben Bi doktora gideyim dedim.çiş kaka herşey normal.2 gün sonra gittik. Girdim doktora hiç kilo almamış 1 ayda mama dediler dedim. Kim dedi bunu dedi. saglık ocagı dedim. Ya ben senin sütünü emip de kilo almayacak bebek bilmiyorum dedi. Tartıya koydu 100 gr almış sadece 1 ayda. Normal dedi. Nasıl yani dedim. Bak dedi. Bir bebek 1 yaşına ulaştığında dogum tartısının 3 katını yakalaması gerekli. Biz dogum kilosundan 1 yaşında olması gereken ideal kiloyu hesaplayıp aya bölüp aylık alması gereken kilo miktarını belirliyoruz dedi. Ve bebekler 4 aya kadar doydugunu bilmez sürekli emerler dogal olarak da ilk aylar kilo alımı hızlı olur sonra yavaşlar. Çünkü artık doydugunu bilir memeyi ittirir. Daha az emer.dolayısıyla daha az kilo alır. Şimdi senin bebegin 2900 dogdu. 1 yaşında olması gereken kilo 8,5. Ve şimdi bu çocuk 4.ayda 6 kg. Önümüzdeki 8 ay boyunca toplam 2,5 kilo alsa benim için normaldir. Oğlun günlük düzenli çişini kakasını yapıyor uyuyor keyfi de yerinde. Yani herşey normal. Mamaya asla başlama. 6.aya kadar asla su da verme dedi. Şimdi ben o yazılanlara takılsam ohooo. Birde doktorumuza güveniyorum. 3.bebegim digerlerinden beri ona gidiyoruz. Hata yaptıgını asla düşünmüyorum. Yaşadığımız yerde parmakla gösterilen biri.