Kuzey06 bisey daha sorsam size ayni gün Doğum yapmışız ya o yüzden. Benim akıntı miktarı kadar kanamam oluyor ara sıra. : ay oldu hala tamamen kesilmedi dizde böyle bi durum var mı acaba ? İki üç günde bir oluyor az ama, iç çamaşırım lekeleniyor o kadar. Sezaryen Doğum ile doğdu kızım