Çok normal bende aynı durumdaydim. Şöyle söyleyeyim sabahları hala kucağımda uyuyo 5 aylık bu arada 5 gün sonra uyku eğitimi alacağız☺️ geceleri doğduğundan beri emzirdim yatırdım ağladı yine aldım emzirdim yatırdım her ağladığında aynısını yaptım artık bir saatten sonra yorulup uyudu. Gecede kalktığında emip uyuyordu yatağında. İlk iki ay bu emzir yatır olayı 4-5 saat sürüyordu. Gece 4 te hala yaptigimi bilirim. Fakat sonra sonra bir baktım ki alışmış kendi kendine uyuyor emziriyorum koyuyorum 🙂 bu 3. Ayda gerçekleşti. Keşke diyorum şimdi gündüzleri de aynı inatla devam etseydim☺️ bu arada beyaz gürültü denedinizmi biz de işe yaramadı ama sizde belki yatar. Ve gazi varsa sizi daha çok isteyecektir 🙂 biz hep yüzüstü yatırdık hala öyle yatar. Gaz sıkıntısı daha az.oluyor öyle ama tabii tedbir alırsanız sürekli aklınız gözünüz çocuğunuzda olmalı🙂