deniz_s canım ilk 3 ay böyle hatta ben en çok 2.ay yorulmuştum asla yatağında yatmıyordu sonra YouTube dan elektrik süpürge sesi açtım onunla dalıyor yatağına da o şekilde koyuyorum tabi en ufak bir seste uyanda da bir nebze uyuyor şimdi 4.ay atağındayız uykuları berbat berbat gece emzirirken kucağımda bebek oturur pozisyonda uyuyakalıyorum bu yüzden eşimde benimle kalkıp uyumayayım diye bekliyor geçecek diyorlar her geçen gün değişiyor huyları ya