Prensesannesi21 Bebegimm1 Benim kizim da 50 cm doğmuştu 4 aylikken galiba 68 cm di tam hatirlamiyorum ama masallah boyu gayet iyi bebeğinizin 🙏🏻♥️
Bebegimm1 Prensesannesi21 eşimle ben çok uzun boylu degiliz de bebebim 53santim dogunca sasirmistik 🥰
Prensesannesi21 Kokina35 Masallaaah 😍 Hemencecik büyüyorlar 40 i çıksın bir yakmışsın elbiseler hemen de küçülmüş 🤭
Baliminannesi Prensesannesi21 maşallah ♾23 aylık 98 cm boyunda kızım ♾💜 doğduğundan beri boy olarak hep önde gidiyor, eşim ve ben uzun değiliz 🤭
Prensesannesi21 ayseberilinannesi Yok baya kısa değil bizimkiler fazla uzun 😂 Doktor normal diyorsa normaldir boyu 🙏🏻😍
ayseberilinannesi Prensesannesi21 bizde çok uzun değiliz gerçi minyon olcak galiba 😊 her doktor farklı bişey söylüyo kimi normal diyo kimi geride diyo bilemiyorum 😊
Yenianne0681 Prensesannesi21 bizde 19 gunluguz 52 cm dogdu oglumuz bakalim bzimkide sizinki gibi boy atacak mi
Mommysharkdoodoodoodoo Prensesannesi21 😅 takılıyorum canım ben hiç insanlara tepeden bakamadım hep gıdılarını görüyorum ondandır bu kıskançlığım
Prensesannesi21 Mommysharkdoodoodoodoo Ahhhahaha 😂😂😂 Olsun kiz kisa olmak da çok şirin bence ben severim 😍🤭😂