Oyaderya Aylık iğne yaptırdım ve adette düzensizlik oldu iki ay adet olamadim hap kullandim hapı bırakınca her iki memeden süt geldi yeni doğum yapmış gibi
agustos_bocegim Emirinannesi_41 aylık iğnenin ilk dozunu adetinizin ilk 3 günü içinde yaptiriyorsunuz diğer ayda 1 önceki ayın kaçında yatırdıysanız o tarihte 1 gün önce veya sonra farketmiyor
Emirinannesi_41 agustos_bocegim peki sonraki ay aynı tarihte adet olmazsam nolcak bide emziriyorum zarar edermi
Alya_efeninannesi surass 🤦♀️ ben de birkaç kere duydum ama ikisi de bağlandı benim, ameliyat çıkışı doktor gösterdi hatta. Artık herseye rağmen de olursa napalim evladımızı bağrımıza basacaz😀
Tunacan snowflake iki tane çocuk yeterli Rabbim olmayanlara nasip etsin ama iki çocukta bağlıyorlar mı onu bilmiyorum
Elif00 anneugur_1 kızım bir yaşına girecek 9 gün sonra ben geri çekilme yöntemiyle korunuyorum biliyorum bir korunma yöntemi değil ama iğne kullanacam bu aydan sonra
Dorukcugunannesi Elif00 iğneyi hiç önermiyorum ben vururdum adet düzensizliği aşırı sivilce sinir ve cinsel isteksizlik yapıyor(ciddi derecede hemde) bilgin olsun
Fkb Minikcasper01 bende vuruluyodum ama cumhurbaşkanı yasaklamış o yüzden satmadı kimse hepsi imha edilmiş
anneugur_1 Seherahlas doğurganlığa çok mu etki ediyor yani sonrasında çocuk düşünen çift için uygun bir yöntem değil
Deletedmom5284 Yasemin38 aksama olmadı 1 saat geçti ve sadece 1 kere prezervatif takmamıştık oda etkilemezdi ama etkiledi yani senin doğurganlığın benden daha azdır o yüzden kalmamışsındır
Deletedmom5284 Urasmom ne sıklıkla ilişkiye giriyorsunuz bilmiyorum ama az giriyorsanız bu kadar korunmanıza gerek yok. Ben malesef riske atamam 😂
Urasmom Deletedmom5284 bunun sıklığını tabii ki size söylemek gibi saçma bi düşüncem yok. Çok sığsınız. İyi günler.
1nisansakam Mehmetereninannesi peki bakır olanindanmi yoksa mineralli dediklerinde mi taktrdnZ bende ilk cocukdan snra bakır taktirmistm 6 ay boyunca sık sık kanama oldu ve sonrası düzeldi ama adet gunlerinde resmen çocuk bezi kullanmaya baslamstm iki yıl sonra çıkarttım bebek düşündük kızım oldu dün kirkimiz çıktı hazır sprailin dalginligndn mi nedir kprunmadik unuttuk 🤭 umarım hamiş kalmam bnde minaralli sprail düşünüyorum bukez
Mehmetereninannesi 1nisansakam bünyeden bünyeye mindeğişiyor bilmiyorum anlamadım. Bende Doğumdan önceye göre daha fazla kanamalı geçiriyorum .bakır olandan taktırdım beş senelik olanlardan 😊
Momteach 1nisansakam ben bakır taktırdım ama yinede korkuyorum daha 1 kez ilişkimiz oldu eşimin başını yedim ya bişey olursa diye 2, çocuğum çünkü geri çekilme sonucu oldu 3. Ye hiç hazır değilim asla 🙅♀️
1nisansakam Mehmetereninannesi cnm bakır olanlar 10 senelik hormonlu minerelli olanlar beş senelik ve kanamayı azaltıyor ilk zmnlar lekeli oluyor diye biliyorum büyük ihtimalle bakır değildir