anneugur_1 hepsinin sıkıntıları var ve hiçbiri yüzde yüz korumuyo. Hap zaten emziren ennelerin kullandığı cerazzette var o cok kasık ağrısı yapiyor bende oyle yapti yani dayanamadim kullananamadim o derece. İgneyi kimse onermiyo cok hormonlari bozuyo diye. Spiral desen taktirdiktan sonraki yasaminda agir bisey kaldiramiyosun kayma riski oluyomus bide surekli cok akinti yapiyomuş rahimde yabanci cisim oldugu icin.prezv. desen onlada hamile kalanlar var ,kondom hakkinda bilgim yok sadece. Ama ne olursa olsun 2korunma yontemi kullanilmali 1ine guven olmuyor..