Saripapatyammm harley Olur bence. Alacaginiz urunun yorumlarinida okuyun. Orda kalibi dar geldi , bol geldi vs yazanlar oluyor.
Tuba harley Benim boyum 156cm kilom da 57kg ve pantolonun biçimine göre genelde 36/38 giyiyorum. Stretch ise 36, değilse de 38 beden ☺️
aybukemom harley canım bn senle aynı boydayım 58 kilomiken kotonun xs pantolonlarına sığıyprdum ama bu likralı olsnlar 😀
Tuba harley aynen deneyip almak daha mantıklı vaktiniz varsa tabi. Şuan kot falan gerekmiyor zaten, eşofman varsa yeter😂