Tuba harley aynen deneyip almak daha mantıklı vaktiniz varsa tabi. Şuan kot falan gerekmiyor zaten, eşofman varsa yeter😂
Mom832324 harley metre falanda olur rulo şeklinde olandan yoksa oda artık yardımcı olamıcam malesef 🙄🙄😀
Pinar_kb harley bende 42 kiloydum şimdi 48 oldum. Alt s, üst xs alıyorum oluyor. Hatta taytlarda xs aldım.