ikizlerinannesi2985 Prensessannemm ay ne biliyim. O da bana öyle kutu mutu yapmadı ki😀 kendi ayakkabımı da kendim sipariş ettim😅😅 ayy bilemedimmm😅
ayseberilinannesi Prensessannemm analar günün kutlu olsun garı diye mesaj atmıştı bende öyle mesaj atar geçiririm o günü 🙄
Moci Geçen sene kutlamamisti bnde onunkini kutlamadm bu sene kutlaması şaşırttı Bana anneler gününde para verdi bnde babalar gününde kıyafet almayı dusunuom
elifineylulu Prensessannemm https://www.ciceksepeti.com/kisiye-ozel-4-fotograf-baskili-baba-sevgisi-temali-fotograf-cercevesi-kck03-kc233728 Geçen sene bundan yaptırmıştım kızımla ikisinin fotoğraflarıyla şimdi kızımın odasında baş köşesinde duruyor çok severek aldım tavsiye ederim 😍 -
Ata2021 Saitkereminannesi bende aynı şeyi düşündüm ama ne alacağım mı bilmiyorum fikir verir misiniz babalar gününde 4 aylık olacak bebeğim forma bulamadım
Asli06 Oglusum5357 şuan kesinlikle katılıyorum sana aynen devam bende hiçbirşey valla Bi kurugül bile bekledim yani.
3MelekAnnesi3 Prensessannemm gecen yıl oglumla esimin resmini puzzle yaptırmıştım resmin altında babalar günün kutlu olsun yazıyordu 😊
Aymiraaa Prensessannemm ayyy eşim anneler günümü kutlamadı diye geçen postta bende kutlamayacağım kısasa kısas dedim ama eşim ertesi gün çiçek yolladı yüz yüzeyken pek beceremez baba kız kombini güzelmiş bende araştırayım aynı gün bide doğum günü ☺️