aybikreis eğer sıvı deterjanda kullanıyorsanız belki yetmiş olabilir. Ben de siyahlar için sıvı deterjan kullanıyorum ama yine de toz deterjanım çok çabuk bitiyor. Geçen ay 10 kg aldık, şu an 2 kg falan kalmıştır. Tekrar alacağım mesela. Biz de çamaşır çok mu çıkıyor anlamadım ki, şaşırdım birazcık🥶