aybikreis toz deterjan bana da çok uzun süre gidiyor bende çok fazla deterjan koymam pakette de yazıyor çünkü lekeli olunca biraz arttırırım o kadar ki zaten lekeli olmuyor genelde.. Bulaşık makinesi içinde uzun süre kullanırım çünkü hergün çalışmaz makine..
pasta börek hiç uğraşmam yağım şekerim un da çok çabuk tükenmez.
el sabunu diş macunu deodarnt şampuan duş jeli bunlar biraz fazla gider
çamaşır suyu da abc 6lı denk geldiğimde alırım oda hemen tükenmez çünkü indirim gördüğümde stok koyarım😀 baktım fazla fazla var anneme kayınvalideme veririm.
Sürekli mutfak için sarı bez alırım🤣 hatta çeşit çeşit bez alırım ama en çok sarı bez olur
bizde pilav çok yenir bulgur ve kuru bakliyat yılda toplasan 4-5 kg anca olur 😀
Dışardan yemeyi de çok sevmeyiz 😀
Sokaktaki hayvanlara mama çok alırız
evdekilere bile aldığımız 2ay gider 🙃
aklıma gelen bunlar