KevserKaan Betul43_ https://www.kidsgourmet.com.tr/bebek-mamasi-ne-zaman-kullanilir-nasil-mama-hazirlanir/
Betul43_ KevserKaan Dr sordum ve benim annem de 5 yıl önce doğum yaptı ondan da bilgi aldım bazı sitelerde de yazıyor
KevserKaan Betul43_ bebekten bebeğe degisiyo olabilir. Mesela Aptamil bizde bitmek bilmeyen gaz yaptı bıraktık. 🤷🏻♀️
minikaa KevserKaan 6 ay 10 günlük bebeğim bebelac mama kullanıyoruz hemen hemen 3 saatte bir 5-6 ölçek yiyor
Zafsim0801 1aylik 6gunluk bbegim hipp mama kullanıyorum arada göğsüm doluyo emziriyorum emzirdikten ne zaman sonra mama vermeliyim çünkü tam anlamıyla doymuyor bazen kaç CC
KevserKaan Zafsim0801 15dk bir göğsü 15dk diğer göğsü Emiyosa 30ml yada 60ml arası verebilirsiniz. Ben 30 veriyodum sonra tamamen mamaci olduk 🤷🏻♀️ bence hiç mama verme o emdikçe çoğalır ve kilosunu takip ederek cisli bezini takil ederek doyup doymadigini anlayabilirsin
Betul43_ KevserKaanÖyle bebek doymaz arkadaki sütü alması lazım bebeğin komple o göğsü boşaltması lazım her kalktığında tek göğüs eğer iki göğüs verirseniz bebek huzursuz olur ebem demişti
Dygu21 Strongmommm bizde Doğum itibariyle onu kullanıyoruz 3 aylık oldu 2 3 gündür yemek istemiyor biberon ağzına gidince cıldıryor çocuk midesi bulanıyor
Strongmommm Dygu21 bilemedim ki. Biz öyle bişey yaşamadık. Hatta ben doktorun önerisi ile Humana denedim bi kutu da onu da içti benim bebeğim hiç red yaşamadık. Şimdi Sma ya devam. Ama dediğim gibi bebekten bebeğe değişiyor hatta günleri günlerini tutmuyor.
minikaa KevserKaan inşallah sağlıkla gelsin canım çabucak geçiyor zaman bi bakmışsın gelmiş, her anının tadını çıkar 😊
KevserKaan Betul43_ 3 gece yoğum bakımda kaldık sarılık yüzünden öyle yaptırıyordu oradaki doktor 🤷🏻♀️ hekimlerin bile fikirleri farklı biz doğruyu nereden bileceğiz
Aysin3838 @KevserKaan# kilo alımı çok zor ve hasta olduğu için infatrini diye bir mama var sıvı onu ve içeriğine 1 ölçek attığımız protein tozunu içiyor. Gündüzleri çok az uyuyor ama akşam saat 8 e yakın yatıp sabaha kadar uyuyor sadece mama içiyor aralarda
Betul43_ KevserKaan Bizde sarılık tam yattık bana da orda söylediler bu aynı her yerde yazıyor araştırın Dilruba hanım bile öyle diyor