Strongmommm Mer0101 kesinlikle çok memnunum. Gaz sorunu olmadı bizde kilo alımı da çok iy çok şükür. Tabi bebekten bebeğe değişir. Deneyerek öğreneceksiniz.
KevserKaan Betul43_ ama Dr lar 3 saatte bir verin diğer türlü önceki mamayla yeni mama birleşip gaz yapıyormuş 🤦🏻♀️ ney doğru nasıl olmalı iyice şaştım
Betul43_ KevserKaan İlk yaptığın mamadan kaldı mı üç saati geçmicek geçti mi sindirimi bozuyor ve karıştırdın mı da kötü çünki biri taze biri bayat oda bozar sindirimi bizimki şimdi 3 saate bir 150 veriyorum yetiyor ona
KevserKaan Betul43_ biberonda kalan mama demiyorum zaten kalmıyo biberonda midesindeki mamayı diyorum herkes öyle diyo burada 🤷🏻♀️
Betul43_ KevserKaan Gazlı çocuk olup olmadığını aç karna karnını sıktırın dolu gibiyse gazlı çocuk o değilse normal gaz da biberondan alıyorlar hava ondan gazları var canım korkma
KevserKaan Betul43_ gazını bazen rahat çıkarıyo bazen zorlanıyo neyden kaynaklı oluyo onu bilmiyorum. Fazla mamadan da oluyomuş 🤷🏻♀️
Betul43_ KevserKaan Benim bebeğim beni 2.5 ay emdi ondan sonra sağarak verdim şimdi hiç yok sütüm bana göre aynı sindirimi çünkü anne sütü alırken de 3 günde bir kez büyüğünü yapıyordu şimdi de öyle
Betul43_ KevserKaan Doksan yerine 75 verin ben gazlı olduğumuz zamanlar 75 CC ye 2 kaşık attım normalde 2.5 atılıyor yada 100 yapıp 3 kaşık atın belki rahatlar
KevserKaan Betul43_ https://www.kidsgourmet.com.tr/bebek-mamasi-ne-zaman-kullanilir-nasil-mama-hazirlanir/
15ocak2021 Betul43_ ama mama kutusunun üstünde bile yazıyor tekrar vermeyin diye çok yaptığın mamalar çöpe gitti o yüzden soruyorumda
Ozlem_likce KevserKaan gündüz 2 ve ya 3 kere 2 ölçek 60 cc gece 1 kere 60-75 cc arası veriyorum. Anne sütü diğer aralarda hep. 1 ay 25 günlük bebeğim ☺️
KevserKaan Betul43_ bebekten bebeğe degisiyo olabilir. Mesela Aptamil bizde bitmek bilmeyen gaz yaptı bıraktık. 🤷🏻♀️