irva işte ben de bunu anlatmaya çalışıyorum, bilgi sahibi insanlarla konuşmak o kadar değerli ve farklı ki. İnanın bilgi sahibi olarak söylemlerde bulunsalar, karşı düşüncelerde bile olsak saygı duyacağım. Kald ki bana “israil dışkısından bile değersiz” diyen birine bile saygımı korumaya çalışıyorum sabırla.
Yahu bu ülkede kendimiz üretip yediğimiz tek bir yiyecek yok resmen. Tek bir temizlik ürünü yok, tek bir içecek yok. Yayınlanan listeye göre sakız bile yok yahu. Çiğnediğimiz sakızı bile (eğer liste doğru ise ki bu tartışılır) İsrail’den ithal ediyormuşuz. Şaka gibi. Öyle böyle bir şaka değil hemde.
Politikanın kurbanı oluyor herkes. Yanlış politikanın daha doğrusu. Önce kendi geçmişimizi araştıralım, geçmişte bu devletlerle yaşadıklarımızı bi araştıralım. Ben Kudüs’ün mevcut durumuna elbette isyan ediyorum, elbette lanet okuyorum ama bunu sadece İsrail sağlamadı benim gözümde. İlk füzeyi atan Hamas’ta İsrail kadar suçludur. Aksini kimse iddia edemez. Ölen sivil oldu, ölen çocuk oldu, yaralanan Kudüs oldu.