Monaroka kendi üreticisi elinde kalan patatesi, soğanı yola seren bir ülke için fazla iddialı bu söylemler.
Önce biz ürettiğimizi yemeyi, imkanımız varken üretmeyi öğrenebilelim. Sonra çoğunluğu ithal olan markaları boykot ederiz. Bugün çiğnediğimiz sakız bile ithalmiş. Ben şok. Onuda mı yapamadık yahu? :)