Seyma005 yani kendi tecrübelerime dayanaraktan gayet normal diyorum benim kızımda şuan 4 aylık nerdeyse 1 buçuk 2 aydır ben gece altını değiştirmeyi bıraktım gece banyosunu yaptırıyorum bezini takıyorum 10 da uyumuş oluyo sabah 4 de kalkıyo emmek için altını değişmiyorum emzirip uyutuyorum sabah 8 buçuk 9 gibi tamamen uyanmış oluyo o zaman altını değiştiriyorum bazı günler hem kaka hem çiş bezi tamamen dolmuş oluyo bazi günlerde belki birazcık çiş yapmış oluyo bezi tertemiz yani ama 3 aylıkken 6500 kiloydu yani gayet iyi tabi ama benim kızımın az da olsa illa gece bi posta çişini yapmış oluyo hepten kupkuru olmuyo sağlık ocağına giderseniz sorun bu durumu içiniz rahatlar benimde sadece anne sütü