Seyma005 3,5 aylık kızım bu ara sık sık kuru bezle uyanıyor. Gece 11-12 gibi değiştiriyorum sabah 8 gibi falan kalkıyor kupkuru bezi 🤔 doktora götürmeli miyim yoksa normal midir?
prensinveannesininguncesi Seyma005 bizim de bu şekildeydi doktora götürdük vedoymadığını söyledi doktor mamaya başladık
Ecem1903 Seyma005 bebek doymuyor olabilir bide korkutmak istemem ama idrar yolu enfeksiyonu oluncada idrar azalır huzursuzluğu falan varmı takip et bakalm böyle devam ederse göster tabi doktra
Seyma005 Cgdmltr93 akşam 10 ve 12 gibi uzun emiyor gece uyanmıyor, bende uyandırmıyorum. Kilosu gelişimi çok iyi dedi 3 ay kontrolünde doktorumuz mama vermiyorum sadece anne sütüyle besleniyor
Seyma005 prensinveannesininguncesi gelişimi çok iyi demişti doktor en son kontrolde o yüzden mama vermiyorum
Seyma005 Ecem1903 idrar yaparken huzursuzluk yok gündüzde normal sayıda çiş yapıyor ama sadece gece böyle🙄
Tazeanne_ Seyma005 aslında bebekler uyurken çiş yapmaz çiş yapmak için uyanırlar bebeğiniz gece uyanmıyor emmiyorsa yapmaması normaldir
Nazli92Alp Seyma005 Oğlumun da ara ara bezi kuru olur uyurken yapmayabiliyolarmış sabah bakıyorum bezi kuru kapatıyorum yarım saat içinde bezi dolduruyor gündüz çişli bez sayısı normalse sorun yok bence
Teomanannesi Seyma005 gece emmiyorsa çiş de yapmaz oğlum iki gündür gece emzirmeyi kestim bezi de kuru kalıyor gündüz yapıyorsa sıkıntı yoktur
Begooo Emip de yatıyor aslında illa biraz ıslaklık olması lazım diye düşünüyorum. Vajina açıklığını da kontrol edin
Yusracar24 Seyma005 benim bebeğim uyurken hiç çiş yapmıyor gayrete tombalak yani doymasa kilo almaz bence bu kadar takılmayın
Begooo Seyma005 o zaman bir sıkıntı yoktur herhalde benim kızım da gece emmeye kalkmaz ama en az bir iki çiş kadar kirli oluyor bezi. Bilemedim ben de. Yine de bi doktora sormakta fayda var
Ceylanceylin Seyma005 Emiyor mu eğer emiyorsa anne sütü zor sindirildiği için çiş kaka sayısı az oluyor
Ceylanceylin Seyma005 Emiyorsa mamaya ihtiyaç yok bence benim kızımda emiyor bazen sabah taktığum bezi öğleden sonra değiştiriyorum yada gece temiz bez takıp sabah hiç ıslanmamış oluyor dediğim gibi anne sütü geç sindirilir o yüzden çiş kaka sayısı az olur