Seyma005 ya aynı şey başımda bir haftadır gündüz 5,6 bez değişiyoruz gece yok önceleri vardı çok net ama gece emiyorda azda olsa kilosu gelişimi iyi anlam veremedim 2,5 aylık benim oğlumda daha derin uyuyor ondan mı acaba bilmiyorum sabaha karşı yapmış oluyor ama baya ıslak bir bezle kalkıyoruz sonra saat 6,7 de