zynn bende kaka yapmadığı için doymuyor sanıyordum çişe göre oluyorsa iyi o zaman emmesi boynu kafası tutmuyo gazını çıkartmak için emdikten sonra uyurken sanki çocuğa eziyet ediyorum gibi geliyo 🙄 zaten su 2 saatte bir emzirme durumundan dolayı da yavrum heryerini ellemekten tatlı uykudan uyandırıyorum diye üzülüyorum 🥺 kendi acıktığı zman uyandığı döneme gelsek hayırlısıyla