Cansincan bende sana benzer şeyler yaşadım canım ama doyar merak etme emdikçe sütün artar daha çok küçük sürekli emzir benim oğlumda sarılık olduğu için bida olmasın diye korkmuştum hiç iki saati beklemiyordum gündüz ağzını her açtığında tıkadım göğsümü😅 gazı olduğunda da emmek istiyordu ama o zaman emerken sürekli bacaklarını kendine çekiyordu öyle anlıyordum gazı olduğunu yoksa hep emzirdim gece iki saatte bir mutlaka emzirdim 40 ı çıktıktan sonra gündüz de iki saatte bire geçtim tosuncuk 4 buçuk aylık oğluşum şimdi 🥰 başlarda hiç bir şey anlamıyorum yapamıyorum diye çok üzülüyordum lohusa psikolojiside etkili oluyor çok karamsar üzgün yetersiz hissediyordum ama zamanla her şey o kadar değişecek ki merak etme sabırlı ol sadece ☺️ Ağlamasının ses tonundan bile o an uykusu mu gazı mı var aç mı oyun mu istiyor anlıyorsun büyüdükçe çok şükür sadece zamana bırak kendi psikolojini iyi tutmaya çalış bol bol sarıl emzir 🥰 bide şunu söylim yeni doğan bebeklerin huyudur altını açına kaka yapmak herkes aynısını defalarca yaşamıştır yani emin ol😅 sürekli nevresim yıkamaktan eskittim iki ay böyle geçti diyebilirim 😅🤷🏻♀️