meyaski Merhaba, 35. Haftama kadar her şey güzeldi sonrasında bütün vücudumda kaşıntı başladı, karaciğer enzimlerim yükselmiş 3 gün boyunca kan verdim,değerlerin düşerse normal doğumu bekleyelim dediler,fakat değerlerim düşmek yerine daha da arttı bebeğime solunum sıkıntısı yapacağı için 36+4 haftam da sezaryen oldum.