Nilver Kızlar selam yarın doğuma girecegim Allah’ın izniyle dualarınızı eksik etmeyin🤲🏼 birşey sorcam yalnız gece 12 den sonra birşey yememem gerekiyor ya suda mi icmeyecegim hatırlamıyorum ben bilginiz varmı acaba
Ysg0 Nilver ben 2,5 ay önce oldum doktorum gece yeme diye bir şey demedi 😂sabah aç karnına gel su bile içme demişti ama :)
Aliye07 Nilver Valla benim acil olduğu için sabah 9 gibi randevum vardı kahvaltı yaptım su bile içmiştim, kontrolümden sonra acil sezaryen dedi bu saatten sonra bişey yiyip içme dedi öğlen 13.00 de de sezaryen oldum. 😊
Semra0716 Nilver merhaba Allah sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin🌸genel anestezi mi olucaksınız.Ben spinal olmuştum doktorum gece 3 gibi sahur şeklinde yememi söylemişti oşekilde yedim içtim sabah 10 da doğum yapmıştım.Doktorunuza sorun isterseniz yinede💜
Mrl-ozsen Benim doktorum su içebilirsin demişti ama çok su içmedim hele sabaha karşı içmesen iyi olur çünkü doğum esnasında kusmana neden olabilirmiş sen yine de bi doktoruna danış derim sağlıkla kavuşun inş ❤️
Tuba Nilver İçecek yiyecek yasak, çok susaşırsanız çok az bir şey içebilirsin bi yudum kadar. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah🌸
UrasEfeMom Nilver bana kimse öyle bişey söylemedi ben yemek yedim su içtim 4 saat sonra doğuma girdim hem planlı bişey de değildi suni sancıyla normal yapmak istemiştim olmadı sezeryan oldu
Saitkereminannesi Mom088 sezaryende lavman yapılmıyor normalde yapılıyor diye biliyorum bende sezaryen oldum
AND-20 Nilver şu içme yoksa miden bulanır annesteziden kaynaklı ben bile normal doğum yaptım olası bi durum olur diye aç girdim uyandım 2 saat sonra yine yedirmediler bilsem zaten hastaneye yer öyle giderdim 😂 şu içirdi ama doktorum allah var dayanamadı 😊
0101adana Nilver Normal kontrole gittiğimde pat doğumda buldum kendimi Dr odasına girmeden bebiş hareket edtsin diye simit vs yemiştim o yüzden tam uyutmadilar epidural yaptılar banada sormadılar ikinciye hamileyim tecrubeliyim yemesen daha iyi olur
Busra0102 0101adana planlı sezeryanda yemek içmek yasak 3 sezeryan oldum ama anı gelişen durumlarda hemen alıyorlar ilk bebeğimde benim plansız olduğu için kahvaltı yapıp gitmiştim 2 saat sonra aldı diğerlerinde hep aç gittim
Mom088 Saitkereminannesi benim doğum şeklim belirsizdi . Önce dünleri deneyecekti olmazsa sezeryan olacaktım doktor 12 den sonra bişey yiyip içme dedi. Bende uydum . Normal doğum olmayınca sezeryana alındım ama öncesinde lavman yaptılar . Birçok tanıdığım da yaptıklarını söyledi
balkabagianasi Nilver Rabbim sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin analı babalı büyüsün inşAllah 🐥 Yemek su içmek yasak canım 🚫
Saitkereminannesi Mom088 İlk defa duydum planlı sezaryendı 12den sonra birşey yemedim lavman da yapmadılar nasıl birşey bilmiyorum