Nilver ben doktora sorduğumda ıcebılırsın dedı ben ıctım hemde deli gıbı cunku cok susuyordm bıde stresten sanırım 5lıtra falan ıcmısımdır sabaha kadar rahat amelıyat ıcın hazırlamaya geldiklerinde bısey yıyp ıcmedınuz demı dedıler bende dedm doktor ıcebılırsın falan deıd dıye sey oluyomus sanırım ciğere su kaçma gıbı riski varmıs o yuzden yıyp ıcme dıyolar ıs sukur bana bısy olmadı ama bence ıcme riske atma ben sımdı olsa ıcmem