2halime evet sütlü pirinçliydi ezikti pirinçleri arılac markayı şuan herobayb tahıllısını yediriyorum bazen kaşık maması yapıyorum bazende biberona yapıyorum günde 1 kere veriyorum ilk ek gıdaya geçiş döneminde kaşıkla beslemeyi istemiyorlar çok aç olduğunda biberonla verin fazla aç olmadığında kaşıkla verin böylece kaşıkla beslenmeye alışır