2halime Güzel anneler bebeğime ilk defa aldım sütlü pirinç unu mama dan. Biberonla nasıl verebilirim diğer mamalar gbi daha önce kaynatilmis ılımaya bırakılan suda karıştırmam oluyor mu? Bir de kac ml kaç tatli kaşığı yardımcı olur musunuz 🙏
ecemm-6161 2halime canım pirinç unu nu pişirmeden veremezsin cunku çiğ kaşık maması gibi değil ben veriyorum pirinç unu ama pişirip kaşıkla veriyorum
12_b 2halime mrb lar bende yeni basladim heri baby nin sutlu tahilisina kaynatilmis ve ilinmis sudan yapiyorim pisirimiyorim ben biraz sulandiriyorum 150 ml su istiyor ben biraz daha fazla katiyorim ve güzelde yiyor
2halime Mircan sütlü arı mama dan aldim pişirmek mi gerekiyor nasıl yapmam gerekiyor ölçülü olarak yazabilir misiniz
aslimutlu1 2halime ben kullanmıştım uzun zaman .küçük cevzemde 4 tatlı kaşığı koyup önce güzelce karıştırıyorsun.iyce poturlu kalmasın diye.sonra sürekli karıştırarak kaynamasını sağla.sogut ve yedir.
2halime Betulnur teşekkür ederim. Peki bebeğimin yiyemedigi geri kalan mamayı kaç saat içinde tüketmesi gerekir
Hatice__31 12_b birşey sorucam ben de aldım ama biberonla vermek istiyordum ve bir yakinimin dediği şekil yaptım 125 ml su 2 ölçek hero baby veriyorum olur mu öyle
Gecenaz 12_b kac aylik bebeginiz bende aldm ama nasil yapicagimi bilmiyorum bebegim 4 aylik ilk defa vericem dokunur mu bilmiyorum
Betulnur 2halime rica ederim bikac saat icinde tuketilebilir diye biliyrm ama kutunun arkasindaki tarife gore biraz muhallebi miktari fazla oluyor 1 kaseyi dolduruyor cok rahat siz biraz daha azaltabilirsnz olcuyu bebeginiz yeme kapasitesine gore
Mabella 2halime pirinç unu çok gerekli bi mama değil..Emziriryorsanız hele anne sütü varken gerek yok mama fln .onun yerine organik yulaf unu tam buğday unu elma armut ekleyip blnder yapın kavanoz mama olsun..6 ay sonrası için tabi …pirinç bizler için bile faydalı değil ..
aslimutlu1 2halime un mamasini veremezsin canım çünkü katilasir .pişmiş bişey .herobaby nin biberon için un maması var .sütlü ünlü .onu dene .
12_b 2halime kasik mamasi ben biberonla veriyorim bide ben gece beslnemesi yapmıyorum 11 de veriyorum bide sabah altida ayaktayuz
leynanin_pembemantosuu 2halime veremezsin canım kaşık maması o biberondan geçmez sıcak yedirilmesi gerek
leynanin_pembemantosuu 2halime aldığın kutunun üstünde tarifi yazıyor biberon maması değil kaşık maması aldığın mama tencerede pişiriceksin kaşıkla yediriceksin