2halime Arı mamanin iki çeşidi var üzerinde yazar..Pisirilerek yapılır ya da kaynamış su ile pisirmeden yapılır diye..Üzerinde yazanı okuyup ona göre verebilirsiniz ama biberondan geçmez çünkü çok katı oluyor e gereğinden fazla sulandırıp biberon ile verecekseniz illaki bir anlamı yok çocuk sadece şu içmiş olacak.O yüzden karnı doysun öğün olsun derseniz ben kaşıkla veriyorum nromalden daha katı yapıyorum.4-5 yemek kaşığı pirinç ununa 90 ml su ekleyip hazırlıyorum zaten durdukça katılaşır o mama bekletmeden verin yarım saat sonra kurumaya yüz tuar zaten