Peki bende bir şey sorabilir miyim ? Kızım 28 aylık 1,5 yaşından beri konuşuyor hatta 24 ay civarında şarkı söyleyecek tekerleme söyleyecek kıvamdaydı, 5-6 kelimelik cümleler kurabilir, sanırım 2 yaş sonrası tv olayının ucunu kaçırdık biz eşim de olmayınca her iş yaptığımda beni rahat bıraksın diye tv açtım şuan konuşması bildiğiniz geriledi, bazı kelimeleri anlaşılmıyor bile, geveliyor ağzında veya böyle dudaklarını uzata uzata konuşuyor, konuşan çocuğu bile bu kadar etkiler mi tv ?