Mom0791
Ben de bir gün izletmek zorunda kalacağım diye çok korkuyorum biliyor musunuz? Ben de sizin gibi tekim, ailelerimiz memlekette, en başından beri tek bakıyorum. Yapmam dediğim bir sürü şeyi yaptım çaresizlikten 🥺Eşim sabah 7de gidip akşam 7de geliyor. Bebeğim 7 aylık, artık temizliği tamamen bıraktım, sadece tek çeşit bile olsa yemek yapıyorum o kadar. Eşim evdeyken hallediyoruz diğer her şeyi, birlikte yapıyoruz. Emeklemeye ve yürümeye başlayınca ne olacak hiç bilmiyorum. Naçizane fikrim, eğer eşiniz de rahatsız olmayacaksa temizliği bırakın, bırakın bulaşıklarınız dursun, bırakın çamaşırlarınız beklesin telde eşiniz gelene kadar. Ben geçen hafta her şeyi bıraktım, sadece oğluma zaman ayırıyorum. Gerçekten farkettim ki beni asıl yoran hem çocuğa hem ev işine yetişmeye çalışmakmış. Ne evin işi düzgün oluyordu ne de oğluma düzgün vakit ayırabiliyordum, ikisi bir arada olmuyor.