Bende bi soru sormak istiyorum bebeğim 14 aylık söylediğim gösterdiğim herşeyi yapıyor sar sar makarayı komple yapıyoruz alkış , öpücük , bay bay , bir bir , ram sam sam gibi alo yap diyince yapıyor ama benim söylediğim kelimeleri tekrar etmiyor yüz yüzeyken bastıra bastıra söylüyorum hiç tekrar etmiyor bilinçli mama memmem nennen 3 kelimesi var bide köpek görünce haavv haaavv diyo söylediklerimi ne zaman nasıl tekrar ettirebilirim 😞 sürekli mırıldanıyor bişeyler anlatıyor gibi ama nasıl kelime ekliyebilirim önerisi olan tecrübeli annelerden rica ediyorum