bebekistan Maşallah çok hızlı olmuş doğumunuz öyleyse, inanır mısınız benim de aynı suni sanciyla gerçekleşti dogumumum, 6 cm açıklık vardı en son kontrol ettiklerinde, aradan 5 dakika geçti geçmedi ben doguruyoruum diye ortalığı ayağa kaldırdım bana da ebe imkansız dedi bi baktı 10 santim 😳 apar topar doğumhaneye falan.. Ben Yüzyıl hastanesinde yaptım doğumu, oradan da memnun kaldım.
Nst de dediğim gibi her hastanede mecbur uygulanıyor sanci esnasında, bozukla bekletmemiş olmalarına da sevindim sizin adınıza..
İlk aylar doğum travmasi da atlatilamiyor, ben de hep düşünüp düşünüp üzülürdüm, bir daha asla doğurmayacagim derdim, sonuç: yeniden hamileyim 😄 Nisada yapmayı düşünüyorum ben de bu sefer, bakalım başımıza ne gelecek, hayrlisi 😋