bebekistan Sanci varken nstye bağlama falan bunlar her hastanede olan normal uygulamalar. Daha çok doğumla ilgili şeyler. Ama sanırım zaten esas siniirnizi bozan doğum sertifikası olmuş. Karışıklık olmuş veya unutulmuş olabilir, siz peşine düşebilirdiniz.
Aman aman bir sorun yok yazdıklarınızda ama büyük olay var gibi yazmışsınız. Hastaneden ben memnunum açıkçası, fiyat/performansa göre ve doktorları olarak son derece iyi.
Devlet hastanesi gibi olması da bana göre artı bir puan. Sessiz sakin kuş uçup kervan geçmeyen bir mekan olmasından iyidir. Cok insan çok tecrübedir. Kurumsal değil demişsiniz ayrıca ama medipol hastaneler grubuna bağlı, muhakkak bir muhatap bulabileceğiniz bir kurum.
Her hastanede olabilecek şeyler yaşamışsıniz, Allah beterinden korusun.
Cok gecmis olsun, hayrli olsun doğumunuz🌷